Chefa Alonso e Albert Kaul

 Chefa Alonso e Albert Kaul 1

Chefa Alonso, (A Coruña, 1955)
Soprano sax. Percussion.
email: chefaalonso at yahoo dot es

Chefa Alonso dedícase desde 1995 á interpretación e ensino da música improvisada e á composición e interpretación de música para teatro e danza, formando parte do colectivo Musicalibre, co que organiza anualmente o Festival Internacional de Improvisación de Madrid, Furta Cordel. É coordinadora das edicións Furta Cordel 2003 e 2004, na Casa Acesa. É profesora de improvisación.

Realiza seminarios de improvisación libre orientados, non só a profesores de Escolas de Música e Conservatorios, senón tamén, a estudantes universitarios e interesados na improvisación en xeral: músicos, actores, poetas, bailaríns.

impartiu seminarios solicitados pola Comunidade de Madrid, as Escola Municipais de Música de Salamanca, León e Tres Cantos, as Universidades de León e Oviedo, a Casa Acendida en Madrid, etc.
Ademais dos seus grupos estables de improvisación, tocou ocasionalmente cunha gran variedade de músicos do panorama internacional da música improvisada como Lou Grassi (EEUU), Vanesa Macknes, Philipp Wachsmann, John Edwards, Steve Nobre, Terry Day, Tony Marsh, Orphy Robinson (Reino Unido), Christine Wodraska, Lle Quan Ninh (Francia), Ute Voelker, Gunter Heins (Alemaña), Barb Wagner e Co Straiff (Suíza), Pelayo F. Arrizabalaga, Agustí Fernández (España), etc.
actuou en numerosos festivais: Freedom of the city (Londres. 2007, 2006 e 2005), WIM, Festival Internacional de Improvisación de Zug, (Suíza. 2005 e 2004); Festival de Improvisación de Dresden (Alemaña. 2007 e 2004); Música e cotidianeidad sonora (Albí, Francia), A Flibuste (Toulouse, Francia); e numerosos festivais en España, como: Periferias (Huesca); Festival de Creación en tempo Real (Madrid); Festival Furta Cordel (Madrid); Situacións (Cuenca); Madrid en danza (Madrid); Improvisa (Barcelona); O Grec (Barcelona); Viaxe á Polinesia (Barcelona); Escoita (Madrid); Música Experimental en Metronom (Barcelona)...

Actualmente vive en Madrid e terminou un doutoramento en composición e improvisación na Universidade de Brunel, Londres. Foi bolseira, para esta actividade, polo Ministerio de Cultura de España.
Forma parte da Orquestra de improvisadores de Londres (LIO), a orquestra de improvisadores de Madrid (FOCO) e a orquestra de improvisadores galegos (OMEGA).

En xaneiro deste ano publica o libro: Improvisación libre. A composición en movemento, na editorial musical "Dous Acordes", en colaboración co Ministerio de Cultura de España.

CD Producións:

* London Improvisers Orchestra. Improvisations for George Riste. Emanem 2008.
*John Russel, dúo. Emanem. Londres. 2007.
* Freedom of the city 2006. Emanem. Londres 2007.
* Freedom of the city 2005, coa LIO. Emanem. Londres 2006.
* Sen Rede. Sound. Deluxe Producións. León 2005.
* A visita da salamandra. Akafree. Xingra Producións. 2003
* Non pais dous ananos Baldo Martinez Quinteto. 1997

Albert Kaul
(1963, Trier, Germany)
piano, clavichord
email: albertkaul at gmx dot de

Albert Kaul estudou piano con Karin Germer e composición con Karl-Josef Müller na Universidade Johannes-Gutenberg en Mayence e actualmente vive en Marburg, Alemaña, onde ensina piano, composición, improvisación e musicología.

A súa carreira musical comeza a mediados dos oitenta e desde entón centrouse fundamentalmente na música contemporánea experimental, composta ou improvisada, a miúdo en conexión con outras artes que inclúe teatro, cine e vídeo.
Kaul é o fundador e membro de ?Grisette-Orchester? (grupo de música experimental) desde 1995.

Terminou a súa tese doutoral (2008) sobre o ensino da improvisación musical e actualmente leva a cabo un proxecto de investigación analizando e desenvolvendo estruturas de traballo para nenos improvisadores en diversos grupos e formacións.

O principal interese de Albert Kaul é atravesar as fronteiras que marcan os límites. Isto inclúe non só as fronteiras entre os diferentes estilos musicais, entre improvisación e composición, música e outros xéneros senón tamén sacar á superficie aspectos da comunicación talles como o ensino, a aprendizaxe, a actuación e a experiencia da audiencia.


Selección de composicións musicais

1988 "Hinter dem Ofen" (ópera de cámara para tres actores/cantantes e oito instrumentistas).
1989 "Tschimborasso raus" (trío para frauta, guitarra e contrabaixo).
1989 Peza para gravador e lata.
1996 98 pequenas pezas para violín só.
2002 "Todesfuge" (para coro e tres tambores militares, logo dun poema de Paul Celan)
2003 Peza para saxofón e aplausos do público.
2005 "Leaving the cage" (improvisación guiada para 13 instrumentistas).
2007 ¡Triumph! ¡Adler! ¡Triumph! (trío para 3 máquinas de escribir amplificadas).
2008 "Aton Hymnus" (para voz feminina, frauta e piano, logo de Akhenaten?s Great Hymn to the Aten).

Selección de Publicacións

2001 "Nach Hause, Bartolomeo" peza de teatro musical para nenos publicada con Lorenz Hippe, Deutscher Theater-Verlag Weinheim.
2003 ?Kreativität ? ein Bildungsziel" (sobre a creatividade na educación). Ringgespräche Berlin
2006 “¿Hören, Fühlen, Spüren, Ahnen?” (sobre a relación entre estética, teoría e práctica da improvisación). Ringgespräche Berlin
2008 "Musikalische Bildung der Differenz" (teoría e métodos de ensino da improvisación musical).Dohr Verlag Köln
2008 Musik direkt. Ein Improvisationsprojekt für große Gruppen (sobre proxectos de organización musical en grupos grandes). Shaker Verlag Aachen

Comentar


bouton radio modere priori

forum info modere